JaunumiAtvērts pasaulē pirmais veselīgais McDonald’s
40 gadus pēc ienākšanas Ķīnas tirgū, McDonald’s mainījis savu konceptu, mainot taukvielām bagātos maltīšu piedāvājumus un Honkonkā atvēris mūsdienīgu un progresīvu zīmolu "McDonald’s Next".
Restorāna dizainā vairs nedominē tipiskās dzeltenās un sarkanās krāsas, bet apgaismojums kļuvis intīmāks. Tapis askētisks interjers stikla un metāla kombinācijā un labākā vieta restorāna ir plašās izvēles pilnais salātu bārs. Tas papildināts ar dažādām mērcēm un pat kvinoju.
Tomēr iespēja veselīgajā restorānā pasūtīt arī iecienītos burgerus nav zudusi. Restorāns ievieš skārienjūtīgo burgeru pasūtījumu izveidi, ļaujot katram klientam izvēlēties sev tīkamāko garšas savienojumu ar vēlamajām sastāvdaļām, tādējādi izvairoties no lietām, kas viņa uzturam šķiet nepiemērotas.
Uzņēmuma pārstāvji pamato, ka ieņēmumu lejupslīde motivējusi mainīt vecās un ierastās metodes, lai ietu līdzi tendencēm, kas vērojamas patērētāju pieprasījumā. Saskaņā ar Nielsen Global veiktajiem pētījumiem, 50 % pasaules respondentu apgalvo, ka tie cenšas zaudēt svaru un 75 % no šiem to plāno darīt, izvēloties mainīt savu uzturu, koncentrējoties uz dabiskiem un svaigiem pārtikas produktiem.
Uz jautājumu, vai šī koncepta ieviešana neietekmēs cenu, sniegta atbilde, ka jaunās ēdienkartes cena būs aptuveni tāda pati, kā citos pilsētas restorānos. Cena būs mazliet augstāka, kā ierasts, toties ēdiens sastāvēs no svaigiem un sulīgiem produktiem.